Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-14

Ville han bara ligga?

Postat av imtheweeknd den 27 Oktober 2015, 12:55
37 kommentarer · 3 060 träffar
Jag träffade en kille i helgen, hipster overload. Vi kommunicerade i flera timmar och han gjorde inget move. Senare så gjorde han lite, men vi brottades och han kittlade mig och ja. Vi pratade mest, det var ju stelt i början men blev bättre sen. När vi skulle kolla netflix så gjorde han inget och inte jag heller. Men efter när vi skulle sova så kysste han mig och det kom som en chock för trodde han ej va intresserad. Det ena ledde till de andra och sen verkade han typ as kär i mig och höll på en massa skit, men jag hade knappt känslor för han var så olik mig och vi klicka typ inte men sex e ju alltid nice. Men det hände på morgonen med och han skulle gosa asmke tyckte de va lide strange...men ah sen när jag stack hem så skriver han nt, nt jag heller men innan vi träffades skrev han hela tiden och ah, begär ej killen ska skriva kärleksroman men ksnke om resan hem gick bra elr ngt. Skicka en onödig snap, inga frågor men han brukar alltid svara på mina onödiga innan. Så tror ni han ba va ute efter o.n.s ? Vill han ska ta väck på fb o ig o snap om han ändå nt alls vill snacka, har nt känslor men han va väl schysst. :// hjelp

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..