Konnichiwa!
Blivit dålig stämning här, för mycket HATE.
Tänkte att man kunde skriva sina 3 favoritfragisar och ge dem komplimanger ba för att höja stämningen och inte hatea så mkt.
Jag börjar med mina:
1. kaira -.-, ba skön och bror som kanske hatear ibland men ändå med glirren i ögat ^_^
2. Moriarty, alltid snäll mot mig bara
3. :], ny för mig på forumet men ba skön positiv och snäll, när jag är utanför brukar han bjuda in mig i konversationer trots protester och hate.
Hade gärna lagt in strupen någonstans i rankingen men han har svikit mig mycket och varit arg på mig, varför vet jag inte.
Er tur bros
M4rre
DödeN
Kan du åtminstonde säga vrf?
Han är skittaskig
OnT: Gyllenestrupen netex aka proffset och 16bit
Gillar även alla softa och folk som bidrar med att vi snackar mer om Sveriges invandringspolitik. Fragbite får inte tysta oss!
dimmu_borgir
#25 Han är en rolig grabb den där dimmuborgir
''He's the hero fragbite deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian, a watchful protector. A swaglord.''
Super Sentai > Batman bro
Bro du är högre på min rank än strupen, shoutout till dig asså
#39 sluta missbruka ''bro''. Det är inget ord som ska kastas omkring hejvilt.
#40 Bro, du får gärna hata mig, men ffs show no love for kutts0f. Den killen är så kär i Sverige och leker patriot.
Bro, jag säger bro hur mycket jag vill, lägg ner attityden innan jag avslöjar saker om dig
#47 aight, det var ett straight up hot. Hallå aftonbladet!!!
aftonbladet avslöjar nog hellre saker om dig än skriver om näthatet du får bro, Zara larsson har den rollen redan, hitta något annat.
Bruden du ville ha namnet på? Hennes namn börjar på L
här är min lista dårå
ej i turordning!
jonne2k2gbgrape såklart!
sen RACKAPPARATTEN fast han är död i spanien nu :S
s/o till utedass1 för hans brorsa henrik mår dassigt just nu
Yung Lean bra snubbe med bra smak för musik samt tjejor!
gyllenstrumpen är också lite schyrre
gillar även lockeboi (lockeboi) för han skrev lite roliga trådar back in the days!! (bara gamla skolor förstår)
kuttsof och mullvadN kan sticka tbh
#62 tung du e robbin;) ja fick varning från MOD så jag fick sluta tyvärr, fuck aina som vi säger i orten