×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

krogen - inget självförtroende?

Postat av leblaff den 6 April 2015, 11:07
21 kommentarer · 2 327 träffar
Hejsan grabbar!

För ungefär fyra månader sedan så tog det slut mellan mig och mitt ex, "långvarigt" förhållande antar jag. (2 och ett halvt år). Festade jag, så var hon med liksom, var hon inte med så var jag inte ute på jakt efter någon att trycka eller göra något med utan det var mer för att ha kul. Nu när man är singel så vill man fiska upp andra fiskar ur havet så att säga, är trött på att ligga med henne, vill inte ha någon kontakt med henne då jag äcklas av henne och verkligen ser vilken finne i röven hon verkligen är.

Känner mig som en nybörjare på det här med att jaga på krogen då jag är 20 år gammal, känner inte direkt att jag har självförtroendet att gå upp till någon brud och börja tjöta och ta tag i henne liksom. Jag ser hyffsad bra ut, mitt självförtroende är till 110% när jag är och gymmar, mår bra när jag tränar. Känner mig så jävla osäker och noll självförtroende när jag är ute på krogen. Har inga problem med att prata med brudar, kan bara inte ta det till nästa steg, känner mig feg, noll pondus.

Nu vänder jag mig till er storfiskare, hur bär ni er åt på krogen? Vad gör ni/säger ni när ni har siktat in er på en brud? Hoppas ni förstår vad jag är ute efter och vad jag försöker förmedla.

Tack på förhand grabbar! :-)
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..