×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

Blev precis dumpad.

Postat av fRIISK den 5 April 2015, 12:37
59 kommentarer · 3 775 träffar
Hej Fragbite.

Efter 3,5 år så gjorde min flickvän precis slut med mig. Hon har känt sig tveksam de senaste veckorna och allt det här med att flytta ihop gör henne osäker. Vi bestämde igår för att träffas idag, sagt och gjort så hinner hon vara hos mig i 1 minut innan hon säger "vi måste prata", en klassiker. Hon förklarar att hon inte vet vad hon vill, vilket för mig kom som en chock då hon 10 timmar innan skrev att hon älskade mig.

Just nu så känner jag mig tom, känslorna snurrar och jag vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ska göra. Hon var mitt ALLT, hon var den ENDA som jag kunde vända mig till om allt möjligt. Jag har tappat kontakten med alla mina vänner under åren vi har varit ihop. Just nu så har jag INGEN att vända mig till och just det gör att jag inte klarar av detta något mer. Hur ska jag, en snart 20-årig kille som just tappat sin enda vän ta sig igenom detta?

Jag vet att det är jävligt sorgligt att skriva detta på Fragbite men jag har ingen annanstans att vända mig. Just nu så kan jag inte lita på någon, många vänner har svikit mig och hon var den enda jag kunde lita på. Den enda jag känner tillit nu är mig själv, om ens det.

/ Vilsen själ.
Föregående tråd
Nästa tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..