Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur tolka tjej?

Postat av progamer den 18 Mars 2015, 18:31
22 kommentarer · 2 303 träffar
Är väl förmodligen cyberspace sämsta hemsida att ställa frågor om tjejer, men det får bli så. Någon borde väl ha lite vettiga tankar...

Träffade en tjej för 3-4 månader sedan som jag fastnade för, vi klickar med varandra och har alltid fett kul tillsammans... Efter ett par månader frågade jag om vi skulle dra ut och käka, dvs med "DATE" som överskrift. Vi hade trevligt och träffades 3-4 gånger efter detta. Vi har inte legat med varandra men bara myst i princip, varken jag eller hon har varit direkt kåta på varandra... man kan säga att vi båda friendzonar varandra. Efter det så drog hon på semester och var borta 2 veckor, under den tiden så vill jag "lösa upp" friendzonegrejen genom att verka lite upptagen och inte svara på hennes sms.

Men nu till själva grejen..

När hon kom tillbaka från resan så började hon direkt med "vi måste seees" och vi började planera in när vi hade tid att ses. Grejen är att nu har det blivit ombytta roller och jag vet inte om hon försöker spela svår eller bara är ute efter bekräftelse... 3 gånger har vi bestämt tid som hon senare inte kunnat av komma till. Nu tredje gången när hon inte kunde så skrev jag bara "Ok.." och tänkte dissa henne för gott.. Då skriver hon efter 2 dagar och börjar snacka om att vi ska ses. Men orkar inte bli bortprioriterad längre.

Är det bara att inse att man är friendzonad och hon söker bekräftelse?
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..