Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

50 shades of grey date: Update!

Postat av BlygkilleFastNe den 20 Februari 2015, 13:58
20 kommentarer · 1 845 träffar
Hon har ändrat tiden till om någon timme så tänkte tacka alla för de tips de gett mig i den gamla tråden om hur man beter sig som en alfa hane! Har även sätt 50 shades of grey filmen nu så vet hur ja ska bete mig som stalker ex. har "likat" varenda bild hon har på facebook och status. Tänkte även om ja nu ska skita i vad hon vill ha och beställa något random åt henne väl inne där ?`

Tack på förhand

(update kommer ikväll hur de gick)

#1 SK|sneezy Old School
2015-02-17 15:14
37 Likes
Sätt henne i koppel och ta en promenad

#3 Björne Vanlig användare
2015-02-17 15:23
5 Likes
Säg emot om hon beställer något

Gamla tråden: http://fragbite.se/forum/irl/karlek/thread/1218514/vara-dominant-pa-en-date-50-shades-of-grey
Uppdatering skriven 22 Februari 2015, 09:24
Heysan! Började med de direkt fick inte bäss men de gick bra ändå tycker jag. Vi skulle ses på fika först men vi båda skulle ut efter så vi bestämmde oss att ta massa drinkar på ngn klubb i den stad vi bor i. Vi halsade massa vin och pratade om allt från gammla minnen vi hade tills hon frågade ut mig vilket ja haft sex med ex.. försökte undvika frågan lite och sa senaste personen jag hade de med och då tog hon fram mobilen och sökte på hon och sa "hon var fin" haha, misstänker att hon började bli väldigt påverkad vid detta lag. Hon berätta även om att hon gjort bröstförstoring vilket jag tyckte var lite sjukt men hon var nöjd hahaha. Innan vi skildes åt berättade hon att jag var finare än någonsin och att hon ville göra detta så snart så möjligt igen hos någon av oss. Vi "hånglade lite" och skildes åt! :) De vart tyvärr ingen BDSM men ja hoppas på att få binda fast henne i armarna nästa gång vi ses. Hon nämnde att hon gillade att bli dominerad när vi drack för vi pratade lite om 50 shades of grey med.

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..