Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
8

Brud på tåget

Postat av Morinio den 6 Februari 2015, 15:16
67 kommentarer · 4 165 träffar
Tjena mina bröder!

Åkte hem ifrån ännu en skoldag ifrån staden, när jag väl satte mig på tåget, så drog jag på lite skön musik en helt vanlig tågresa för mig helt enkelt, börjar märka ganska snabbt att jag fick en del blickar av personen framför mig vilket var en brud skulle gissa på en ålder vid 16-18 år.

Tåg resan för mig tar ungefär 50 minuter, och jag känner mer och mer hur obehagligt det började bli eftersom vi mötte varandras blickar hela tiden. Jag satt längst bak på tåget hon satt ett snäpp framför mig, hon sneglade bak väldigt mycket på mig, det var som hon ville säga något men sen typ ångra sig. När jag väl börjar komma hemåt så ropar dom upp min ort, och jag sätter på mig min jacka och förbereder mig för att kliva av, så ser jag att hon kollar bak på mig och stänger av sin musik och skriver snabbt upp något på en lapp. Sen sätter hon sig upp riktat mot mig och ger mig en lapp utan några som helst ord och sätter sig framåt igen, och jag svarar i en form typ "Jaahaja" på ett litet komiskt sätt, sen får jag en tanke jag kan ju inte bara kliva av utan att säga något. Så frågar henne innan jag kliver av "Vad är det här för kyligt då" Och pekar på lappen , sen flinar hon och säger "Läs den sen" då kom ju tanken att det såklart är ett nummer men icke. En text som det står "Du är fin, tycker jag!" Och då fick jag ju tanken vad var meningen med det där?

Nu ska jag även säga att bruden inte var ful på något vis utan en solklart 7/10 så min fråga till er Fragbite, hon har inte mitt namn eller något, och jag har inte sett individen förut kommer hon försöka kontakta mig eller vad är det frågan om, ska jag försöka hitta henne?

Seriösa svar uppskattas!

Länkar även en imgur http://imgur.com/FUX5KcH på lappen.
Föregående tråd
Nästa tråd

67 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar