*Hälsningsfras*
Imorgon så ska jag åka och fira en tjejkompis som fyller 18. Vi ska hem till henne och förkröka sedan ska vi ta ut henne på krogen. Vi har känt varandra i tre år och vi har en relativt mogen och härlig relation. Vi är inte tillsammans och är inte på G. Ingen friendzone heller.
Självklart vill man ju köpa någon present men jag har ingen anning om vad man ska köpa. Har då tänkt på blommor, som sista utväg, men är det lite för romantiskt kanske? Kommer det att bli stelt om jag köper blommor till henne eller blir det bara lite extra charmant?
Tipsa gärna på andra grejer om jag inte borde köpa blommor till henna.
Tackar!
sen är de klart att dom måste aggera om ni gör motstånd liksom?
#5 klart man säger att du ska sätta dej ner.. vad tror du hade hänt om man hade släppt av dej.. jo du hade nog åxo fått massa styk.. eller har jag fel ?
#8 vi lever i ett demokratiskt samhälle. Vi har rätt att argumentera och fråga om något är fel om jagi nte har fell?
Nassen tog dom innan ordningsvakterna var på. Efter ett par stationer var det lungt
"Varför slog in han? Varför drog ni batonger? Vad fan håller ni på med?"
Jag är kännd för att har "rätt tunga" och kunna prata mig ur de mesta... Men dom sa inte ett ord annat än att bad mig sitta ner.
#15 våld mot tjänsteman när man försöker prata med dom och få bort deras händer? Tror inte det. Våld mot tjänste man är när man alltså är hotfull mot dom och gör något mot dom. Snorunge? Jag är 18 och vet mina rättigheter som svensk medborgare.
#19Han som vart slagen med batong hade inte rört nassen. Utan bara skrikit.