0
Hur gör man?
Postat av poternejm den 8 December 2014, 19:00
14 kommentarer · 1 086 träffar
Hej fragbite! Tänkte berätta en historia som har hänt mig den senaste veckan, och hoppas att ni kan hjälpa mig med lite vägledning och tips!
Det hela började med att jag inte kunde sova i torsdags natt, så jag började snacka med en brud, vi snackade kanske från 03.00 - 05.00 och till min förvåning så skämtade vi om att jag skulle komma dit/ till mig.
Rätt som det är så sitter hon o taxin påväg till mig, Det slutar med att vi sitter och pratar och sedan gick o la oss :o (Inget sex denna dagen)
Sedan senare nästa dag så åkte hon hem ganska sent, men ville träffas senare på kvällen, vilket vi gjorde.
Jag åkte hem till henne runt 21-22 någon gång, och vi åt och bara tog det lugnt. Hon har även sagt att hon inte gillar 1nightstands. Men denna natten hade vi dock sex.
Nu till problemet, jag har fattat tycke för denna damen, och hon åkte iväg denna helgen, och jag har försökt att inte vara för på, men sms/snap etc.
Dock dom smsen/snap/we man fått har varit ganska dryga.
Så fragbite jag undrar hur skall man tackla detta?
Mvh: Poternejm!
Reserverar för stavfel och diverse, och hoppas iaf på några ärliga förslag.
Det hela började med att jag inte kunde sova i torsdags natt, så jag började snacka med en brud, vi snackade kanske från 03.00 - 05.00 och till min förvåning så skämtade vi om att jag skulle komma dit/ till mig.
Rätt som det är så sitter hon o taxin påväg till mig, Det slutar med att vi sitter och pratar och sedan gick o la oss :o (Inget sex denna dagen)
Sedan senare nästa dag så åkte hon hem ganska sent, men ville träffas senare på kvällen, vilket vi gjorde.
Jag åkte hem till henne runt 21-22 någon gång, och vi åt och bara tog det lugnt. Hon har även sagt att hon inte gillar 1nightstands. Men denna natten hade vi dock sex.
Nu till problemet, jag har fattat tycke för denna damen, och hon åkte iväg denna helgen, och jag har försökt att inte vara för på, men sms/snap etc.
Dock dom smsen/snap/we man fått har varit ganska dryga.
Så fragbite jag undrar hur skall man tackla detta?
Mvh: Poternejm!
Reserverar för stavfel och diverse, och hoppas iaf på några ärliga förslag.
Uppdatering skriven 8 December 2014, 21:57
uppdate: Hon ringde, och är på väg hit.
Mer uppdate kommer imorgon!
Mer uppdate kommer imorgon!
Uppdatering skriven 9 December 2014, 13:45
Uppdate: 9/12-2014
Som sagt hon kom hit igår, och vi bara tog det lugnt, kollade film och bara tog det lugnt.
Dock så sov vi inte på hela natten, ni kanske fattar varför.
Är dock osäker ifall hon tycker om mig på det settet, men jag kommer forstätta uppdatera!:)
Som sagt hon kom hit igår, och vi bara tog det lugnt, kollade film och bara tog det lugnt.
Dock så sov vi inte på hela natten, ni kanske fattar varför.
Är dock osäker ifall hon tycker om mig på det settet, men jag kommer forstätta uppdatera!:)