Go'kväll, vem har egentligen ett förhållande här på fragbite?!
Känns som mestadels är ensamma och skulle behöva en broderlig kram <3
Själv har jag gett mig in i ett förhållande för några veckor sedan. Någon mer som gjort det? Grattis till er som gjort det isf :3
-Matt Tuck
Har alltid dragit mig in i ett förhållande för snabbt innan, typ bara träffats 1-2 veckor innan, så ta din tid, lycka till mellan er två :>
Lycka till #0!
Hon åkte iväg till Spanien förra Tisdagen och ska vara där i 5 veckor, någon reseutbildning.
Vi har haft våra ups and downs i förhållandes vilket gör att jag litar på henne mindre och mindre, känner inte samma sak heller. Tänker hela tiden på att hon är där nere och vrålar sig med en Spanjor. (Hon har alltid haft "a thing" för Spanska killar.)
<_<
Själv är jag 20 och har varit tillsammans med min flickvän i 4 år och ett halvt år. :)
Vi brukar mysa till det ordentligt på helgerna.
Brukar ta mig några kalla och börja fila på ryttarna och se till att sågen håller sig ren och att den smörjer ordentligt.
Blev arg på'n en gång när han sågade mig i knät. Då fick han äta sten resten av dagen.
Men det är glömt och förlåtet. Nu har han fått ett nytt svärd och kedja.
Vi planerar att åka ut till skogen i helgen och fälla några björkar som skall bli till ved.
Detta ser vi verkligen fram emot.
Bara inte grannen kommer ut och visar upp sin nya maskin.
Då brukar min bli bitter och börjar kila fast sig i trädstammen.
Vi har köpt hus och har en son på 4 månader.
Har hund och vi har köpt en bil, så det är bara huset kvar... kommer nästa år någon gång.
Jag och min dam gjorde slut för 1,5 vecka sedan. Känns tungt men livet går såklart vidare, även i motgångar
Jag kommer hur som helst låta känslorna komma. Så när väl tiden är inne så kommer jag skaffa en partner om jag känner att jag skulle vilja umgås med hennA under en längre tid, alt. flytta ihop med 'na.
Kom nyligen ut ur ett 8 månader långt förhållande.
Trodde det va tjejen för mig men vi skulle ta en paus för hon
inte kände sig bekväm i ett förhållande just nu och sen 2 veckor
efter jag varit hos henne låg hon med en annan kille och nu är
dom tillsammans.... gött :P
Men nah, märker att det är skönare att va singel i denna åldern.
Väntar nog hellre ett par år innan sökandet börjar igen men om
det kommer något så säger jag ju inte nej!
Take my life story guise.
Hurså?
det finns en del saker jag hade velat göra innan jag settle down
så att säga.