Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

Fick reda på "NASTY" saker om tjejen jag är på G med.

Postat av imba den 9 November 2014, 19:04
66 kommentarer · 5 955 träffar

Som rubriken lyder fick jag reda på äckliga saker som jag tycker hon gjort. Hon har legat med över 50 olika personer och endast ett fåtal utav dom är svenskar(NEJ JAG ÄR INTE RASIST). Enligt hennes tjejkompisar jag snackat med lite till och från så har dom varit ärlig mot mig att hon är ingen förhållande tjej. Dom har även berättat vid tidigare fester dom närvarat tillsammans med henne att hon har haft trekant och har blivit sprutad i ansiktet i ett sovrum. Vid ett annat tillfälle har hon även sugit av sin langare för några lådor med vin? Alltså hennes langare? Är hon lagom desperat efter kuken eller alkoholen? Jag själv vet ju inte om detta stämmer men skulle hennes tjejkompisar verkligen säga sådant om henne? Har själv märkt att varje gång vi festat ihop så har hon alltid varit "kuksugen" och alltid efter några glas vara väldigt på. Ska jag bara pippa henne och dra? Ser inte att det finns någon möjlig romans ifall att hon gjort sådana äckliga saker. Vill också påpeka att när jag frågade vissa om sakerna stämde så svarade hon "Tror du det själv eller? Litar du på mig eller mina vänner".

Texten kanske har några stavfel där o här men w/e.. är stressad över situationen just nu.

Detta är absolut ingen troll-tråd men sakerna jag skrivit är möjligtvis inte sanna om hennes vänner har ljugit för mig. Vad ska jag göra ?

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..