Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Träffa en tjej?

Postat av billie den 8 November 2014, 03:14
9 kommentarer · 922 träffar
Hey!

Nu är det såhär va, att jag har fått upp ögonen för en tjej, samtidigt som hon har ögonen för mig. Men ingen vågar riktigt ta steget från att smsa varandra till att ta nästa steg att börja träffas och umgås osv utan vi låter det vara som det är typ.

Vi spelar i samma innebandyförening, hon i damlaget och jag i herrlaget. Vi ses ofta efter träningar/matcher och hälsar på varandra, men mer än så hinner man inte liksom.

Och jag borde ju ta steget till att fråga om hon vill ses kanske. Men nu till själva frågan, vad fan ska man fråga henne om att göra?

Jag bli helt seriöst nervös bara av att tänka på det, inte för att jag har problem att umgås med tjejer, utan för att det pirrar lite i magen så fort jag tänker på henne. Alla andra tjejer skulle jag kunna ringa o träffas direkt men detta gör mig sjukt nervös.

Vi är båda 20år gamla.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..