×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-11

Dokumentation i Sängen

Postat av FrulleknyckarN den 8 Oktober 2014, 11:53
17 kommentarer · 641 träffar
Hej alla 30 slakers, själv är man ju närmare 40 män...
Jag har nyligen fått en idé, eller ska man kalla det en upplysning!
Igår när jag låg och drog en snabb ralle i sängen så kom jag på att man ska dokumentera sitt sexliv, precis som jag gör nu med er, man vill ju inte skryta eller så men jag har ett väldigt aktivt sexliv. Det kan vara bra med variation då och då hehe ;)

Hursomhelst, så har jag kommit på något häpnadsväckande!
Igår efter jag dratt en snabb ralle så kom en av mina 3 flickvänner in i rummet. Jag är ingen player så haha, men jag känner alla hyfsat väl, vi träffades alla på ett party förra veckan, så det är ju nästan som att vi känt varandra i flera år.
Efter att ni fått höra det här så kan ni ju bara försöka att följa i mina fotspår,
i alla fall, ungefär 1 timme efter att jag drog min snabb ralle så knackade det på dörr'n. Medans jag och en av mina flickvänner låg och mös, så var det min morsa som kom in i rummet. Trore var morsan iaf, har för mig det.
Då fick jag upplysningen, jag är ju nästan i släkt med Buddha!
Jag måste göra en dokumentation om mitt sexliv!

Tar feedback om Idéen alltså, inga creds till er. No trolls ples

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..