2
Skjuta vilt?
Postat av mooniee den 26 September 2014, 21:01
20 kommentarer · 843 träffar
Tja! är riktigt jävla förbannad, det började med att jag satt hemma idag och lyssnade på musik via spoitfy som vanligt. Sedan så kom den där förbannade reklamen, och då tänkte jag att jag får förfan lov att fixa premium, det här håller inte. Jag måste köpa spotify premium. Åker till Maxi och ska köpa spotify premium, jag tar ett kort för 600kr och tänker, det här håller ett tag! så jag tog det och ställde mig i kön. Plötsligt så blir det min tur, och jag ser att det är en orutinerad hona i kassan. Runt 18-19 år, hon kollar på kortet hit och dit sen skannar hon det, och vi hälsar på varandra. Jag ger henne en röding och en hundring, och sedan så får jag bara kortet. Jag tänkte att hon skulle aktivera det på något sätt eller något sådant. Jag gick ut ur butiken och började få funderingar på att inte koden skulle funka då hon var så borta och kolla på kortet som om det var första gången hon ser ett spotify premium kort och sedan bara skannade hon det och inget annat. Men tankarna flög iväg och jag tänkte bara att jag var paranoid. Jag åkte hem för att aktivera det. Det funka inte första gången och jag slår i bordet och blev jävligt förbannad, men sedan ser jag att jag skrivit fel på sista siffran, så jag testar igen men det funka inte, jag testar igen och igen men det funkar inte. Jag kollar runt på kortet och ser att det står "Detta kort saknar värde innan kortet har aktiverats i kassan" så jag blir fly förbannad. Jag tog inget kvitto heller då jag hade lite bråttom.
Så alltså har en hona nu bedragit mig på 600kr och jag sitter här med reklam på spotify. Så nu kommer frågan upp i huvudet "VAD SKA JAG GÖRA NU?" min första tanke var att jag skulle snabbt köpa en pistol, glida in på maxi och börja skjuta vilt. Men det var lite för extremt? kanske ska jag in på maxi och börja veva mot random folk för att visa min aggression? eller ska jag åka till maxi, vänta tills klockan har slagit 22, vänta på att alla anställda ska bege sig hem, sedan dra in honan i bilen och begära pengar? vad ska jag göra fragbite? jag har redan testat med spotify supporten men dom kan "tyvärr" inte hjälpa mig för jag inte tog något kvitto
Så alltså har en hona nu bedragit mig på 600kr och jag sitter här med reklam på spotify. Så nu kommer frågan upp i huvudet "VAD SKA JAG GÖRA NU?" min första tanke var att jag skulle snabbt köpa en pistol, glida in på maxi och börja skjuta vilt. Men det var lite för extremt? kanske ska jag in på maxi och börja veva mot random folk för att visa min aggression? eller ska jag åka till maxi, vänta tills klockan har slagit 22, vänta på att alla anställda ska bege sig hem, sedan dra in honan i bilen och begära pengar? vad ska jag göra fragbite? jag har redan testat med spotify supporten men dom kan "tyvärr" inte hjälpa mig för jag inte tog något kvitto