Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad motiverar dig?

Postat av cringeskitsida den 24 September 2014, 19:01
24 kommentarer · 1 195 träffar
Hejsan :-) satt på träningscykeln idag, och en idé slog mig. Vad motiverar mig till att göra de saker jag gillar/älskar att göra?

Jag vill bli en bättre människa, jag vill vara en förebild. Inte endast för yngre människor, utan även för den äldre generationen, och hur ska jag kunna göra detta? Vad är mina hjälpmedel?...

Jo, jag måste hitta min egen motivation, vad blir jag motiverad utav. För min del har musiken hjälpt mig mycket, texter som stämmer in på mitt liv i dåtid (tänker mycket på ''the past'' vilket ibland kanske inte är det bästa). Och jag kan räkna ut hur jag ska bearbeta de dåliga sakerna för att göra det bättre, och det är exakt där musiken kommer in. Gymmet har också varit en riktigt stor del, det är både en fysisk och psykisk terapi.

Vad vill jag få ut utav mitt liv, och hur kan jag leva det på bästa sätt? Livsfrågor endast vi själva kan påverka med riktig stark motivation.

Vad är din motivation till att lyckas med dina mål i livet? Motivera helst varför!
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..