3
Tandställning räls
Postat av Sunflash07 den 12 September 2014, 11:50
77 kommentarer · 4 414 träffar
hejsan är en kille på 17 år som går andra ring på gymnasiet. Har under mina 16 år varit en riktig gamer aldrig varit ute. Nu senaste halvåret lite längre tillbaka har jag varit ute med polare och druckit. Har haft jävligt kul och faktiskt träffat brudar ( trodde jag aldrig) Har dock en sak att det är en tand på överkäken som liksom är inträngd så det gör att jag sällan ler med öppen munn Jag tycker det ser förjävligt ut. Känns jobbigt eftersom enligt mig är ett fint leende bland det viktigaste.
Nu till saken är att jag har varit till tandläkaren om och dom pratar om att jag kommer få räls för att fixa det. Det skrämmer mig lite för känns som man ser ännu mer jävlig ut med det men känns ända värt för att ha ett fint leende när man blir äldre. Känns som att ingen tjej kommer vilja ha en när man har det att alla man skriver med kommer skratta åt en. Känns jätte obekvämt.
vad hade ni gjort i mitt läge? Kommer jag bli dissad och alla kommer skratta ¨åt mig. Har ni själv varit i detta läge? förlåt för all text men kände att jag var tvungen och skriva av mig
Nu till saken är att jag har varit till tandläkaren om och dom pratar om att jag kommer få räls för att fixa det. Det skrämmer mig lite för känns som man ser ännu mer jävlig ut med det men känns ända värt för att ha ett fint leende när man blir äldre. Känns som att ingen tjej kommer vilja ha en när man har det att alla man skriver med kommer skratta åt en. Känns jätte obekvämt.
vad hade ni gjort i mitt läge? Kommer jag bli dissad och alla kommer skratta ¨åt mig. Har ni själv varit i detta läge? förlåt för all text men kände att jag var tvungen och skriva av mig