×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tappa fett utan att förlora muskler

Postat av Lampfan1337 den 2 September 2014, 22:40
36 kommentarer · 1 612 träffar
helooww fragbite

Jag är 14 och har tränat nu i ungefär 4 månader. Från början vägde jag ungefär 65 ligger på ungefär 75 nu.
När ja började träna så var jag inte särskilt påläst, jag hade fått för mig att man skulle äta överdrivet mycket mat och bara träna och det var det jag gjorde.

Jag åt alldeles för mycket och har fått en ganska stor mage och manboobs. Jag skulle hemskt gärna vilja bli av med det här, banta eller något men det jag oroar mig för är att jag skulle förlora all muskelmassa som jag har lagt på mig. på dessa 4 månader så har jag gått från 50kg bänkpress till 80kg och blivit bland dem starkaste på hela skolan och fått mycket större och kraftigare axlar och armar.

Jag kan inte påbörja en deff pga jag äter helt vanlig husmanskost jag får alltså inte i mig tillräckligt med protein för att deffa och jag tar inte heller något pulver för det är bara slöseri på pengar, jag föredrar mat istället för pulver.

Som sagt skulle hemskt gärna vilja bli av med allt fett men jag vet inte hur jag gör det utan att förlora muskler när jag inte får i mig tillräckligt med protein, jag kanske får i mig 50 - 80g om dagen ibland mindre eller mer.
Jag har pratat med mina föräldrar att jag vill lägga om kosten för att kunna växa ännu mer men dom säger
"du behöver inte ta träningen så allvarligt" FUCK YOU SLYNA.

Så jag kan som sagt inte få i mig mer protein så hur ska jag gå till väga?

gymma?

77 personer har röstat
Föregående tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..