Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inte intresserad i min b-rud

Postat av Lubeskovski den 2 September 2014, 16:08
23 kommentarer · 1 851 träffar
Okej jag har lite problem.
Har varit ihop med en brud ett antal veckor/månader vet inte. Hatar att behöva åka hem till henne, vi har inget gemensamt, hon klarar inte av alkohol (hon ballar ur helt enkelt)... Jag kan lista upp allt som är fel på henne, men knappt en positiv sak. Hon är smart, vi är på samma nivå där iallafall. Hon är knappast het eller snygg, hon är väl lite snyggare än normalt. Grejen är den att detta är mitt andra riktiga förhållande, och i förra blev jag dumpad, så vettefan hur man gör.

Notera att jag har sagt saker jag inte riktigt står för, dock aldrig sagt att jag älskat henne men kär osv... det har förekommit innan samlag haha. Hon säger att hennes känslor för mig inte går att beskriva, att jag är hennes allt, sånt skit... får sånt jävla dåligt samvete, för alla dessa saker kommer fram när vi ligger i sängen och myser, kan inte göra annat än snacka skit tillbaks för att lugna ner kvinnan. Älskar såklart sexet, men hon är så jävla seriös med förhållande och skit, jag är verkligen inte taggad för att förhållande med henne längre (var det i början antar jag).

Någon som är lite erfaren och kan komma med ett par tips hur man ska hantera situationen på bästa sätt?

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..