Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Era bästa kosttillskottstips?

Postat av m0rti den 25 Augusti 2014, 12:02
30 kommentarer · 745 träffar
Tjena!

Ska göra en nysatsning med träningen och tänkte boosta min motivation med lite shopping. Så jag behöver era bästa tips. Jag ligger just nu på ångestgränsen när utseendet går från vältränad till mer normalaktiv. Något som ska ändras på.

Jag är redan påläst om allting, jag behöver inga lektioner. Jag vill ha tips på PRODUKTER - vad ni gillar och vilka märken som ni anser mest prisvärda sett till effekten/näringsinnehållet. Givetvis tänker jag prata med bekanta som har full koll på det där, men det är alltid roligt att höra vad ni tycker!

Saker som jag redan funderat på:

Gainer - har varit nöjd med ON innan. Har ni bättre förslag?
Kreatin - vanligt monohydrat.
Omega 3 - första bästa.
Maltodextrin - tvivlar på att jag hittar en PWO som ersättare.
Aminosyror - förslag?

Övrigt - vad bör man komplettera med?

Alla kommenterar uppskattas! Och snälla, skippa diskussionen om huruvida kosttillskott är nödvändigt - det hör inte till denna tråden. Jag sköter kost och sömn utmärkt, men det är en extra push med kosttillskott som gör det roligare att träna.

Ha en trevlig dag alla Fragbite-hunkar!

/m0rti

Hur länge har du tränat aktivt på gym?

54 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..