1
Träffa tjej i sthlm - Hitta på?
Postat av Stoopid den 1 Juli 2014, 20:09
38 kommentarer · 2 917 träffar
Jag har "internetflörtat" samt haft god kontakt via luren med en tjej som bor i Stockholm. Nu efter några veckor så har vi bestämt oss för att träffas då vi båda har tid just vid detta tillfälle. Min plan är inte att i första hand ha sex med denna tjej, utan hellre ha trevliga konversationer och lära känna henne bättre. Sen så vill jag ju givetvis mysa med henne och kanske t.o.m. sätta på henne, men det är ju liksom första gången vi träffas och om jag gillar henne så vill jag ju också fortsätta träffa henne.
Hon gick också ur ett långt förhållande för något år sedan för att hennes ex var otrogen. Själv så har jag aldrig haft ett långt förhållande tidigare, inte något seriöst sådant iallafall. Jag har mest varit killen som "knullat runt" och inte direkt brytt mig om att ens försöka hitta någon tjej på det sättet. Jag har väl alltid gillat att bara ha tjejkompisar och kk's men efter att ha pratat med denna tjej i några veckor så känns det som att vi har väldigt mycket gemensamt och det känns så kul att få träffa henne.
Så nu frågar jag er vad man kan hitta på under denna helg i Stockholm.
Käka på någon fin restaurang?
Laga mat hemma med en flaska rödvin?
Gå på skansen?
Shopping dag med fika och alternativt lite god mat och alkohol mot kvällens gång?
Gå på Gröna Lund?
Vad hade ni gjort om ni var i min situation?
Berätta gärna om ni gjort något liknande och vad hittade ni på i så fall?
Tipsa på och dela med er!!
Hon gick också ur ett långt förhållande för något år sedan för att hennes ex var otrogen. Själv så har jag aldrig haft ett långt förhållande tidigare, inte något seriöst sådant iallafall. Jag har mest varit killen som "knullat runt" och inte direkt brytt mig om att ens försöka hitta någon tjej på det sättet. Jag har väl alltid gillat att bara ha tjejkompisar och kk's men efter att ha pratat med denna tjej i några veckor så känns det som att vi har väldigt mycket gemensamt och det känns så kul att få träffa henne.
Så nu frågar jag er vad man kan hitta på under denna helg i Stockholm.
Käka på någon fin restaurang?
Laga mat hemma med en flaska rödvin?
Gå på skansen?
Shopping dag med fika och alternativt lite god mat och alkohol mot kvällens gång?
Gå på Gröna Lund?
Vad hade ni gjort om ni var i min situation?
Berätta gärna om ni gjort något liknande och vad hittade ni på i så fall?
Tipsa på och dela med er!!