1
Sluta behandla Heaton som [GUD]
Postat av vendela den 13 Juni 2014, 13:58
60 kommentarer · 1 668 träffar
Varför är det ingen som lägger en hat kommentar mot heaton?
Varför sitter alla och avgudar honom hela tiden?
Liksom skulle bara ana vad fans som skulle drägla runt Tom Hardy ifall han spelade CS.
Heaton var ju knappt duktig?
Snälla en gång för alla era fegisar börja hata lite på honom nu...
Han är inte någon jävla perfekt gamer. Han spelar ju inte ens? Han glider in på interjuver och står bakom NIP och tjänar lite pengar här och där. Han har ingen rätt att bedöma gaming gear eftersom han kan knappt använda sakerna själv!
Glad sommar heaton trots allt mitt hat mot dig ;)
By the way
Nu lär väl alla admins inkräkta och ge mig en ban eftersom dom slickar heatons röv som ni andra!
Han sitter där i eran ruttna TV show och tror han har kunskap om spelet... Herregud låt tråden få leva så ska ni få se på hat och att ni har gjort ett misstag
Varför sitter alla och avgudar honom hela tiden?
Liksom skulle bara ana vad fans som skulle drägla runt Tom Hardy ifall han spelade CS.
Heaton var ju knappt duktig?
Snälla en gång för alla era fegisar börja hata lite på honom nu...
Han är inte någon jävla perfekt gamer. Han spelar ju inte ens? Han glider in på interjuver och står bakom NIP och tjänar lite pengar här och där. Han har ingen rätt att bedöma gaming gear eftersom han kan knappt använda sakerna själv!
Glad sommar heaton trots allt mitt hat mot dig ;)
By the way
Nu lär väl alla admins inkräkta och ge mig en ban eftersom dom slickar heatons röv som ni andra!
Han sitter där i eran ruttna TV show och tror han har kunskap om spelet... Herregud låt tråden få leva så ska ni få se på hat och att ni har gjort ett misstag
Hatar du heaton?
63 personer har röstat