Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Borde jag skriva något?

Postat av Asiatkonungen den 9 Juni 2014, 15:50
44 kommentarer · 1 700 träffar
Jo tjena

Det är så att jag och en tjej träffades några gånger, frågade senare i veckan ifall hon ville ses igen, men hon svarade vet inte, så jag frågade ifall hon ens ville ses mer??

Så jag fick VÄLDIGT långt meddelande om att hon gillar mig och att det är inte någon idé att ses mer eftersom att hon inte kan gå in i något förhållande NU med mig eftersom att hon ska vara borta hela sommarlovet, så det är ingen idé nu. Det var mycket långt meddelande men jag skippade massor. Så mitt svar var bara "okej jag förstår :)", nu i efterhand känner jag lite att det kanske verkade som att jag blev sur eller att jag inte brydde mig. Men jag gillar henne LITE fortfarande.

Detta var 2 veckor sen vi skrev senast och det var ju det där. Nu kom jag på att tänka på att jag kanske borde skriva att jag bara skrev sådär kort för att jag inte riktigt visste vad jag skulle säga o.s.v så hon inte tror att jag är värsta rövhålet som bah "who cares fuck bitches" vad tycker ni? Ska jag skriva något nu eller ska jag strunta i det? Ifall jag skriver något sådant kanske det är större chans att hon vill börja ses efter lovet eller? Vad tycker ni? Jag vet inte riktigt om jag borde, så hjälp mig nu fragbite.

Ska jag skriva?

99 personer har röstat

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..