1
Är jag sjuk? (kiss luktar amoniak)
Postat av BlygkilleFastNe den 29 Maj 2014, 01:03
39 kommentarer · 4 943 träffar
Hejsan! har ett litet problem och undrar va de är, på senare tid har mitt kiss börjat lukta ammoinka tror jag de är, väldigt annorlunda lukt, rätt stark, även om kisset är helt vit för dricker lite vatten. Har även haft lite ont i njurarna till och från går över i en vecka sen kommer de en kväll, ngn diaree då och då har jag haft, ngn som vet vad detta kan bero på ?
edit/tillägg:
har haft lite risig mage pga stress så om ja skulle oroa mig för ngt nytt skulle ja sitta med panikattacker sådärför tänker ja inet besöka läkare om jag verkligen måste, detta är ju inget bekymmer av än så länge
Tack på förhand alla fragbite doktorer <3
edit/tillägg:
har haft lite risig mage pga stress så om ja skulle oroa mig för ngt nytt skulle ja sitta med panikattacker sådärför tänker ja inet besöka läkare om jag verkligen måste, detta är ju inget bekymmer av än så länge
Tack på förhand alla fragbite doktorer <3
Uppdatering skriven 29 Maj 2014, 23:15
Uppdate 3, skrev trötten när jag var jävligt trött och ser nu att jag skrivit som en kratta, ber om ursäkt.
Uppdatering skriven 29 Maj 2014, 23:16
Uppdate 3, skrev tråden när jag var jävligt trött och ser nu att jag skrivit som en kratta, ber om ursäkt.