Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vill inte bli generad

Postat av GagIsMyOption den 18 Maj 2014, 21:20
26 kommentarer · 1 553 träffar
Tjena i lördags var jag hos en polare och festa lite, det kom dit ett par tjejer. och den ena har jag hållit på lite med sen tidigare. när kvällen flög förbi var det dag att sova, så jag sov tillsammans med denna tjej och såklart kåt som man är knulla vi ju.

Till sak nu då vi går på samma skola, och såklart kommer jag stöta på denna tjejen och mina polare kommer försöka göra mig generad på alla sätt, för det är så vi är. när dom väl ser att jag blir "röd" i ansiktet säger dom, -fan vad röd du är. som då leder till att allt bara blir värre och jag blir ju då ennu mer generad.

Detta är ta mig fan det värsta jag vet även om man får smaka på sin egna medicin. men hur ska jag göra, tänka osv för att slippaq bli generad. vill tillägga att jag blir väldigt lätt generad när de gäller tjejer
ursäktar stavfel, simma lugnt.

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..