Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gymbruden

Postat av fragbiteknugen den 1 Maj 2014, 18:52
51 kommentarer · 3 856 träffar
Hallå fragbiters!
Jag har spanat in en tjej på gymmet som alltid ler mot mig oavsett hur svettig jag må vara. Häromdagen hittade jag hennes blogg och har nu blivit ännu mer nyfiken på henne men för mig räcker inte ett leende på gymmet utan jag skulle jätte gärna vilja komma i kontakt med denna SJUKT snygga bruden och mina polare säger åt mig att prata med henne men jag vet liksom inte om jag vågar riktigt. Kan ju dock skriva till henne men det verkar inte riktigt personligt och isåfall, vad kan jag skriva?
Vad ser hon ut som för tjej? Om jag ska prata eller skriva till henne om något, isåfall vad?
Kom med tips och tricks nu, uppskattar alla typer av svar!
Här är hennes blogg alice.forme.se så ni får ett större perspektiv på saker och ting!
Uppdatering skriven 3 Maj 2014, 03:33
Nu kom jag hem från polarns place, lite sent men kör en update ändå!
Hon var på gymmet samtidigt som mig igår och våra blickar möttes. Jag sa bara ett lite lätt ''Hej!'' till henne och fick ett glatt sådant tillbaka. Jag vill nu bara på något sätt fråga om hon vill träffas och hänga någon dag men vet inte riktigt hur eller när det skulle vara lämpligt att fråga.. Vi har ju hälsat nu men hur lång tid borde jag vänta med att kanske fråga henne om hon vill träffas någon gång och hur frågar jag på ett bra och snyggt sätt?
Godnatt nu sålänge mina vänner!

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..