Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur närma sig en tjej på ett naturligt sätt?

Postat av kiriko den 30 April 2014, 13:49
17 kommentarer · 2 884 träffar
Liksom inte för på men inte heller för laid-back. Tänk att ni själva är på en öde ö eller varför inte mitt i skogen utan att göra något, typ sitta vid en brinnande eld och snacka. Hur kan man då utveckla det till ett par-förhållande så snabbt som möjligt? Orsaken varför jag säger så snabbt som möjligt är egentligen bara för att jag hatar att 'spela ett spel som jag inte orkar spela'. Visst man kan ta reda på vad hon är för en typ och så, men sen då jag känner att jag är klar med mina s.k frågor så vill jag utveckla det så snabbt som möjligt till mer än bara vänskap, ger man bara henne en spontan kyss på kinden efter man har snackat ett tag då man känner att tystnaden tar över eller hur fan ska man göra haha?

Jag har verkligen ingen aning om hur man ska göra detta på ett så naturligt sätt som möjligt, det är så att min morsa är tsm med en kille & då hennes kille har en kusin som är i min ålder, morsan verkar vilja att jag ska lägga in en stöt på henne haha, men jag ska inte förneka att hon var snygg iaf, morsan sa bara en massa positiva saker om henne så varför inte lägga in en stöt och se var det leder tänker man? Jag kommer förmodligen träffa henne vid någon högtid eller ifall om dom ska göra något spontant & undra ifall jag vill följa med, får hoppas på det bästa helt enkelt.

Men för att gå tillbaka till frågan, hur närmar man sig en tjej på det sättet jag har beskrivit på ett samtidigt naturligt sätt?

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..