1
slut på det underbara
Postat av ST3ELE den 29 April 2014, 22:04
34 kommentarer · 1 219 träffar
hej fragbite! jag och min tjej har varit ihop i en månad och och 20 dagar nu och jag hade inte haft nån tjej nu på länge men i helgen när vi festade så undvek hon mig så mycket som möjligt jag blev inte full då så typ mitt i natten frågade jag na varför hon undvek mig för hon hade gjort det typ 8 gånger så sa hon att det inte var med mening men jag förstod att det var en lögn så dagen efter så var allt segt kom jag hem och skulle gå och lägga mig och blev skit nervös och kunde inte sluta lipa för jag fattade vad som hände.
och idag när jag spelade cs go så fick jag ett långt jävla sms om att hon tyckte att vi gick för snabbt fram och att hon kände inte samma saker som mig och att hon vela fortfarande vara kompisar jag skrev som jag kände om att jag förstod och att jag fortfarande älskade henne
känner mig ensam igen och livet suger som vanligt älskade henne mer än allt annat och vet inte hur detta med "vänner" ska funka kommer vara skit jobbigt
och idag när jag spelade cs go så fick jag ett långt jävla sms om att hon tyckte att vi gick för snabbt fram och att hon kände inte samma saker som mig och att hon vela fortfarande vara kompisar jag skrev som jag kände om att jag förstod och att jag fortfarande älskade henne
känner mig ensam igen och livet suger som vanligt älskade henne mer än allt annat och vet inte hur detta med "vänner" ska funka kommer vara skit jobbigt