Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

E-Flickvän, se hit tjejer.

Postat av Habibi4life den 23 Mars 2014, 10:32
81 kommentarer · 5 390 träffar
Hej alla tjejer i Fragbite!

Jag vet det är få av er tjejer i Fragbite så jag ska försöka så gott som möjligt att fånga er uppmärksamhet.
Till er som självklart undrar, vad innebär det att ha en E-flickvän och hur skiljer det sig mot en IRL flickvän.

E-Flickvän har ju sina extraförmåner och nackdelar, Vi går igenom dessa förmåner och nackdelar och varför du som tjej ska ha ett E-Förhållande.

Förmåner:
- Undviker fysisk kontakt. (Det kan faktiskt vara positivt till en hel del personer därute)
- Inget drama eller förhållande tjat.
- Man delar redan samma intressen från början, Gaming!
- Man kan skapa sin egna identitet utan att bli uppvaktad vem du verkligen är IRL, kan vara skönt att vara med någon som inte vet allt om ditt förflutna.
- Det är lättsamt, du känner dig inte instängd i ditt E-Förhållande.
- Du är aldrig ensam på kvällarna.
- Finns ingen ångest över att ta det nästa steget.

Nackdelar:
- Ingen fysisk kontakt.
- En framtid.

Ja, bara två nackdelar. Why is this NOT A THING? Real talk right now.
Vem hittar någon som man spenderar sin eviga framtid med? Vem är redo att slå ner sig såhär tidigt? Not me.

Nu när vi har fått det avklarat så går vi tillbaka till mig, som vill självklart hitta min själsfrände bland er.

Jag är en kille på 22 år, vart jag bor är oviktigt, mitt gamer nick är "Hatin" Borsett att jag är en charmör och attraktiv är Jag även en bra MOBA/MMORPG spelare.Har mycket erfarenhet inom detta område.
Jag älskar självklart alla obligatoriska serier som GoT och breaking bad, you name it!
Jag har både en bra mikrofon och en webcam, har givetvis skype också.
Vill ju hålla det kort så vi kan ha något att prata om när vi går på vår första skype dejt.
Psst.. Har 30 slak

Diskussion; Har ni haft ett E-Förhållande? Ifall ni inte har haft upplevelsen, varför inte?

EDIT - Blev något strul med röstningen, undrar om en Admin kan fixa det? Råkade trycka enter istället för shift enter

E-Förhållande

139 personer har röstat

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..