Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hon säger att hon inte vill ha ett förhållande

Postat av GylleneStrupenHarSwaggySwag den 19 Mars 2014, 06:42
15 kommentarer · 6 752 träffar
Hejsan! Jag har varit ute med en tjej i helgen och de gick jävligt bra strul och mys all that good stuff.
Jag fick intrycket då att hon tyckte om mig och att det nog skulle kunna forsätta in till ett förhållande.

Sedan så frågar hon om jag har känslor för henne och hon säger att hon hoppas att jag inte har det för att hon vill inte såra mig då hon inte har några känslor för mig.
Jag som inte visste exakt vad i helvete som hade hänt svarade snabbt nej.
Jag smsade lite med tjejen förut och anledningen bakom detta är att alla hennes killar har varit överbeskyddande och hennes förhållanden komplicerade.

Om hon får känslor för någon så säger hon att hon oftast slutar umgås med dom eller forsätter hålla på men sedan märker att hon inte har känslor.
Jag som verkligen verkligen vill ha ett förhållande med den här tjejen blev ju helt klart lite besviken.
Var tvungen att fråga om det finns åtminstonde en liten smula av henne som ville ha ett förhållande då sa hon: Asså Ja, Ja venne. Detta gör mig sjukt förvirrad då jag tror att det finns en chans.

Vad skulle ni gjort? Jag vill ju helst absolut inte bara sluta träffa tjejen utan vill se om hon kanske endå märker att hon gillar mig på riktigt och det blir ett förhållade. Skriv gjärna i kommentarerna om ni har något sätt som får henne att falla eller verkligen vilja ha mig även fast hon inte riktigt är ute efter en relation.

Vad Skulle ni gjort?

120 personer har röstat

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..