Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsam situation, hur ska jag ta mig ur på smidigt sätt?

Postat av mercu den 14 Mars 2014, 18:16
47 kommentarer · 3 247 träffar
Det är som så att jag och ett gäng skulle möta upp idag vid en bar och de flesta är grabbar och det är bara 2 tjejer där.

Jag skulle ta ett gruppfoto av alla och postar upp på fb (som jag brukar alltid gör när vi har alla samlade) men då börjarna några grabbar att påstå att jag tar foto bara för att det polarens flickvän (en utav de två tjejerna där hade stor klyfta och uringad tröja och de menade att jag skulle runka till bilderna sen när jag kommer hem). De sa typ nåt liknande: "Det måste vara tuttarna så därför ska kameran fram"

Lite halvt seriöst, halvt på skoj men det känns riktigt wierd efteråt eftersom jag var inte alls beredd på den kommentaren så jag bara låtsades som ingenting hänt. Jag har själv flickvän redan så jag är inte ens intresserad av henne och det är brocode över det hela så det spelar ändå ingen roll.

Men hur ska jag göra nu för att slinka mig undan den här pinniga situationen? Ska jag ladda upp fotot på fb ändå och låtsas som att jag inte fattar vad de menade med det de sa ?

Hur hade ni gjort i den här situationen?
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..