×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rimjobs?

Postat av JAILBREAK den 13 Mars 2014, 08:37
55 kommentarer · 8 473 träffar
Hej Fragbite. Min flickvän har på senare tid börjat slicka mig på nya ställen när hon går ner för att smaka på min snopp. Har vatt med ett 10 tal andra tjejer under min tid men detta är första gången i livet jag bokstavligen talat blir slickad i röven.

Jag har fått hjälp av tjejen att racka röven så det ska va städat när hon känner för att besöka mitt rövhål. Hon går givetvis inte ner efter en arbetsdag, promenader och annat när jag inte duschat på ett tag, så det är egentligen inget äckligt med det. Jag har dock märkt att det öppnar helt nya dörrar för oss i vårt sexliv. Vi kan göra precis vad vi vill med varandra nu, utan att det blir skumt eller stelt. Jag slickar hennes röv lika gärna som hon slickar min.

Nu är jag nyfiken på hur ni ser på detta. Har du blivit rimmad någon gång? Skulle du vilja? Det är trots allt en väldigt speciell känsla och jag kan tänka mig att det inte är alla som gillar det.

Ge mig era funderingar. Är detta socialt accepterat? Det känns som att hela grejen ligger i skuggan 24/7, man pratar inte alls om det.

Rimjobs

347 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..