Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska jag vänta ett tag? (Tjejer)

Postat av Asiatkonungen den 12 Mars 2014, 15:04
81 kommentarer · 3 627 träffar
Tjena

Nu är det så att jag har försökt ragga på 2 tjejer det här året, och det har bara gått 2 månader, och kan säga såhär:

Tjej Nummer 1: Går i min skola, vet inte vad som hände hon hade tydligen pratat skit om mig enligt en av hennes "vänner", dock så gillar hon mina bilder och har skrivit några gånger till mig. Skulle ses och så men jag tappade intresset när jag började snacka med Tjej Nummer 2.

Tjej Nummer 2: Började snacka med henne, en av mina vänner fick titta vad vi skrivit och hon tyckte att hon verkade intresserad av att prata med mig och så, så jag trodde det gick bra. Men nu så svarar hon inte, hon har struntat i att svara 2 gånger när jag frågat om hon ville ses, nu sista gången slängde ja iväg ett meddelande där jag skrev att det märks att hon inte vill träffas och att det är lugnt ":)".

Så nu fan, tänkte jag börja skriva med en ny tjej, men jag vet inte? Är det lite för mycket med 2 tjejer på runt 2 månader, ska jag lugna mig en liten stund eller? Vad tycker ni? Har ni några tips för att ragga på tjejer? Hur märker jag att hon tycker om mig?

Är det sant att killar ska skriva först? Töntig jävla regel som tjejerna hittat på
Uppdatering skriven 12 Mars 2014, 15:08
har aldrig haft en flickvän heller
Uppdatering skriven 12 Mars 2014, 19:34
Rond 3 börjar nu!

girlhaffer1337

177 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..