Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Folk som seedar flera TB på någon vecka?

Postat av removedd den 10 Mars 2014, 18:07
19 kommentarer · 1 246 träffar
Diskuterar inte illegal nedladdning utav upphovsrättskyddat material i denna tråd bara för att klargöra!

Men iallafall är medlem på några sidor, själv sitter jag med Bahnhof 100/10 och laddar ca
15MB/sek ner och ~1,5MB/sek uppströms

Tankar något och sedan kanske om jag har tur 1-2 tar ifrån mig så jag laddar upp till dom men efter cirka 70% utav totala mängden av en fil stoppar uppladdningen. Antar dom e klara då och fått resten av nån annan eller något men hur som haver

Går in på vissas profiler så ser jag "nerladdat 4GB, uppladdat 2TB medlem 1 vecka"

hur är detta möjligt? fuskar dom eller finns det någon speciell teknik att lära sig... tackar på förhand kanske finns någon intresserad utav sådant här som kan klargöra ett och annat för mig :)

Diskutera gärna eran favoritklient och varför. Själv har jag alltid kört Utorrent 1.8.5 - 2.0.4 men just nu 3.4 men provat mig på Tixati nyligen verkar ruskigt trevlig
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..