Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ringa via mobilt bredband till vanliga telefoner?

Postat av Låst Konto 123 543 den 10 Mars 2014, 11:46
6 kommentarer · 4 403 träffar
Har äntligen gjort mig av med mitt vanliga abonnemang och beställt ett Mobilt kontant bredband som jag när som helst kan fylla på som jag själv tycker med datamängd tex 20GB för 150:-

iallafall så tänkte jag kolla om man kan ringa vanliga telefoner via någon tjänst såsom Viber. Orkar inte sitta med följande idiot tjänster som dom bara tjänar pengar på

Vanligt abonnemang: 3GB surf, fria samtal till tele2 för 399:- eller liknande när man kan få mer än trippelt så mkt data för inte ens hälften av det priset och använda skype o annat.

Problemet är bara att jag ibland behöver kunna ringa samt vara ÖPPEN för samtal om nån vill ringa mig hur gör jag detta på bästa sätt. Ska jag helt enkelt ta en gammal telefon och ha kontantkort på den eller kan man göra detta via nån tjänst som sagt

Ty

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..