Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hon, bruden som slår de andra

Postat av Flay den 4 Mars 2014, 19:16
19 kommentarer · 1 738 träffar
Det har nu gått 24 timmar, 24 timmar sedan jag gjorde bort mig totalt.

Vi tar allting från början, det började med att jag träffade några bekanta på en hemmafest i helgen. De två gossarna som jag inte träffat på länge satt och tjöta om några brudar specifikt en brud (som vi kan kalla Susanna för att undvika riktiga namn inblandade).
Desto mer jag lyssnade på mina bekanta desto mer intresserad blev jag. Jag frågade om han kunde visa en bild på just Susanna, när han visade en bild blev jag helt mållös. Hon hade det mörka långa håret med väldigt bra kropp, men det absolut bästa var hennes leende.

Jag bad en av mina vänner (Jakob) att bjuda hit henne och hennes vänner eftersom jag var mycket nära vän med den som hade festen så jag hade friheten att kunna bjuda folk under kvällens gång.
Han sa att hon inte var den typen som festade och drack så väldans mycket, men han bestämde sig för att dra iväg ett sms och fråga om hon ville komma.
Susanna svarade med att det var allt för sent på kvällens sena timmar för en sådan spontan inbjudan och även massa andra ursäkter som jag såg som att hon ville spela svår.

Jag bad Jakob om att ge mig hans telefon och jag kunde ringa henne och försök övertala henne att komma. Det var då hon blev lite smått irriterad på att min Jakob inte själv kunde ringa, men jag blev nästan förtrollad av hennes ljuva stämma. Susanna sa att det var allt för sent och att det var en för spontan inbjudan för att hon skulle kunna komma.
Jakob fick senare ett sms av Susanna om att han inte skulle skicka några sms under kvällen och tjata.

Nu kommer problemet, igår frågade jag Jakob efter hennes nummer eftersom jag hade blivit väldigt intresserad av denna tjej.
Jag skrev ett sms som löd: "Hej, det är Robin Jakobs kompis som fick lov att prata i hans ställning i lördags, Vad sägs som att ta en fika senare i veckan och träffas? Du verkar väldigt intressant och som en toppen tjej"

Nu hon kvinnan som slår alla andra till både utseende och till personlighet vad jag kan döma, har inte svarat efter 24 timmar.

Så jag vänder mig till er, mina kära fragbitare vad ska jag göra? Gjorde jag bort mig helt? Hur ska jag göra för att försöka få en dejt med denna tjej om hon inte svarade på mitt första sms? Skulle jag ha ringt isället? Är jag dödsdömd när det kommer till detta sliddjur? HJÄLP MIG FRAGBITE!

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..