Bahnhof retards med fakturor?
Tecknade ett abonnemang hos Bahnhof och fick idag ett mail
"enligt våra noteringar har du en faktura som förföll 2014-02-28. Fakturan
har nummer 200xxxxxxxxx (OCR xxxxxxxxxx) och är på 487.00 kr inkl moms.
Betalning kan erläggas till Bankgiro 5136-5088.
För att undvika att du debiteras påminnelseavgifter ska pengarna vara oss
tillhanda inom 5 dagar.
Har din faktura förkommit eller om du inte fått den ber vi dig ringa
nedanstånde telefonnummer.
Har du betalat denna räkning någon av de senaste dagarna ber vi dig bortse
från detta meddelande."
"Bahnhof LDA - Fakturaservice (do-not-reply-to-this-email@bahnhof.net)"
Är dom seriösa? Fan inte fått ett enda mail utav dom förutom massa annat tex SJ och andra sidor. Brukar dom hålla på såhär med fakturorna för dom har ju UPPENBARLIGEN rätt mail adress