Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejproblem! (seriös)

Postat av kannibahl den 27 Februari 2014, 20:33
23 kommentarer · 1 688 träffar
Tja fragbite, längesen man hängde här, hoppades på att ni skulle kunna hjälpa mig med en sak, eller åtminstone kommentera vad ni tror/tycker/tänker, whatever!

Det hela började med att jag började prata med en tjej över facebook för två månader sen, vi hade snackat till och från med åren men denna gången tog man väl det "extra" steget och började träffa henne också. Efter ett par träffar så kommer den första kyssen m.m. (orkar inte gå in i för mycket detalj, det är standard skit)
Hon smsar mig någon kväll (kommer inte ihåg vilken) och säger att hon ligger på akuten, hon skulle in på tester och ingen av läkarna kunde komma med några "diagnoser" så att säga.

Efter detta har det bara varit nedför, hon började ignorera MIG helt och hållet av någon anledning, jag vet inte vad jag gjort (om ens något). Ser konstant hur hon lägger upp bilder på instagram, facebook, osv och skriver med sina kompisar m.m. överallt. Känner mig sjukt nere pga det här, har försökt fråga henne, men som sagt, inget svar. Vad ska jag göra? Vill hon träffa mig? Borde jag åka till henne och ställa mig utanför hennes dörr?

Updates kommer att komma vid eventuella svar av henne eller whatever.

Tack på förhand fragbite<3
Uppdatering skriven 28 Februari 2014, 00:15
EDIT: Tror jag fått det ganska confirmed med hjälp av hennes ask och skit. Hon har hittat en annan pojk, så.. Case closed!
Föregående tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..