Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vill hon ha mig?

Postat av IsvaksPatrik den 15 Februari 2014, 16:21
29 kommentarer · 2 394 träffar
Hej!

Jag går i 2:an på gymnasiet och har en klasskompis, låt oss kalla henne Alice, som står mig väldigt nära. Vi pratar om precis allt möjligt. Sex, är något vi pratar lite mer om. Ställningar och förspel etc. Jag är en väldigt framåt kille som är ärlig och på när det gäller sex och relationer.

Jag ska börja med att säga att kvinnor är den mest vackraste varelsen som har gått på denna jord och de ska behandlas med alla respekt! Alice är någon jag aldrig skulle kunna tänka mig ha ett förhållande med så länge vi går i gymnasiet, för hennes ex går i samma klass och vi känner varandra lagom bra.. Det skulle bli jätteawkward... Men hon är den kvinnan som jag mer än alla vill ha sex med.

Till grejen:
Igår satt vi i skolan, hon och jag, och pratade om sex typ som vanligt, som vi brukar göra. Vi pratade då om alla tjejer jag har legat med och alla ställningar etc. Och hon berättade om de killar hon har kört med. Jag hade slutat med hon hade en extra lektion som jag inte har. Så precis innan hon skulle gå så sa jag:
"Alice, vi ska ha sex någon gång."
Hon fnissade litegrann och kollade ner. Sen kollade hon upp och sa:
"Nee Patrik... Aldrig", och skakade på huvudet. Hon log fortfarande, rätt så porrigt (ni fattar). Alice har ALLTID sagt att hon är svårspelad när det kommer till killar. Då sa jag:
"Asså vi har ju känt varandra ett tag och vi snackar om det hela tiden. Varför inte liksom? Alla gör sånt. Det är normalt."
Hon log fortfarande. Hon gick fram till mig och kramade om mig. Sedan viskade hon i mitt öra
"Man kan ju alltid drömma." Jag skrattade till lite grann, så att hon kände vibrationerna mot sitt bröst. När vi släppte varandra så la hon sin hand på min kind och log med sitt mest attraherande léende.
"Hej då Patrik. Vi ses efter lovet", sa hon och vände sig om för att börja gå till sin lektion.
"Om inte innan", svarade jag med en frågeröst precis efter att hon hade vänt sig om. Hon vände sig mot mig och gav mig en blink med ögat och sa: "Vi ses."

Vad tror ni hon menar med det? Hur ska jag tolka det? Jag vill tolka det positivt, men jag vågar inte göra det förgäves. Vill hon ha sex med mig?
VAD TROR NI?

Jag kommer inte fråga henne vad hon menar med det. Jag kommer att låta tiden gå ett tag för att se vad som händer.

Tack för svar!
EDIT kan komma!

Sex eller Relation?

141 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar