Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur regerar jag en nattklubb?

Postat av djibz elskarn den 9 Februari 2014, 00:59
74 kommentarer · 4 305 träffar
tJa_b01Z

Igår (fredags) var jag ute för första gången på en nattklubb, bor i en liten stad så jag gick till det stället alla "normala" ungdomar går till. Var sjukt mycket folk jag kände igen och några jag kände sedan innan.

Det gick väl bra, dansade och hade skoj, fick lite strul tillslut med en pangbrud. Dock var det en brud från min skola som är ett år äldre än mig men som jag tycker är sjuuuuuuuukt snygg och vi möter blickar då och då i skolan. Vågade inte gå fram och dansa med henne ifall det liksom gått skit, hade varit piiiin.

Men, tills nästa gång jag drar dit, hur skall jag agera för att äga stället och få alla brudar jag vill? (inte exakt alla..)

Jag:

- är duktig på att shuffla, har hållt på med det i ett år och hade verkligen kunnat ställa mig där och dansa till en fet houselåt.

- ser väl bra ut (no skryt)

- är dock inte den mest självsäkra när det gäller att bara gå fram till en tjej och börja snacka..

Såååå Fragbite, vad skall jag göra för att få denna tjej jag gärna vill få till det lite med nästa gång, eller någon annan tjej? Eller helt enkelt bara vara den folk tycker är häftig?

Hur gör ni själva när ni är på nattklubben, några feta knep ni använder för att få till det med fina tjejer? Ni som kan 'shuffla', gör ni det ofta på dansgolvet eller tycker folk det är töntigt?

Fredagskväll?

260 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

74 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 74 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..