Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver eran hjälp.

Postat av hundvalp den 6 Februari 2014, 15:33
5 kommentarer · 603 träffar
Tjena fragbite.

Jag och min flickvän håller på att göra slut efter ungefär ett år långt förhållande. Det har varit lite instabilt med svartsjuka från min sida och allmänt bråkigt hit och dit. Jag är helt jävla förkrossad och vet fan inte vad jag ska ta mig till.

Ni som har varit i samma position som mig vet exakt hur jag känner. Det känns som att livet inte har en mening längre och att man kan helt enkelt inte greppa att "det är slut". Det finns säkert tusentals liknande trådar men jag vill veta hur ni tog er igenom det. Har på senare tid byggt ett större intresse för träning på gym (styrketräning), tror ni att det kan hjälpa att satsa stenhårt? Säg hur ni tog er igenom skiten.. eller hur ni tycker jag ska göra.

Jag vet att vissa kommer säga att "tiden läker alla sår" eller "men det var ju bara 1 år" men jag kan helt enkelt inte fatta det.. Känslorna finns hos båda men hon vet inte vad hon vill. Är nästan helt säker på att det kommer ta slut

Tack på förhand.

Hur skulle du ha gjort?

23 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..