Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjukt fail filmkväll!

Postat av Reckonzz den 5 Februari 2014, 19:27
0 kommentarer · 545 träffar
Tja Fragbite!
Under jullovet så skulle jag bjuda en tjej hem till mig för att se på film och fan vad fail det blev. Hon går i klassen och under sommarlovet började jag skriva till henne mer än vanligt och tog lite mer kontakt så att säga. Jag hade ett mål och det var att bli tillsammans med henne (iaf försöka).

Efter ha skrivit, snackat skype och sånt i några månader så skulle hon ha en "fest" hos sig. Det var sjukt fail eftersom varken hon eller hennes kompisar drack vilket gjorde det lite awkward dagen efter. Blev inget lyckat med att visa mina känslor för henne eftersom jag var lite "ur spel".

Vi forsatte skriva och på jullovet så frågade jag om vi skulle se på film hos mig. Hon svarade ja och då förstår väl dom flesta vad syftet med att bjuda hem en tjej och se på film eller? Iaf när hon kom hem till mig så gick allt åt helvete! Hon sa inget under filmen och var allmänt tyst bara! Efter filmen så frågade jag vad vi skulle göra nu och det var då jag fick världens jävla käftsmäll. Jag har tydligen vrit friendzonad hela tiden och han var tydligen så trög så hon förstod inte vad syftet med att bjuda hem en tjej och se på film är.

Efter det så var det jävligt awkward. vi satt och kolla på tv helt tysta. Jag var allmänt sur på henne eftersom hon var så trög och hon väntade på att morsan skulle hämta henne.

Så det var min extremt failade filmkväll. Vad tycker ni om det här? Hur långt kan friendzone gå igentligen?
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..