Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

är jag bara omogen?

Postat av hejhejhejhåååå den 4 Februari 2014, 15:18
20 kommentarer · 1 867 träffar
Jag hade ett förhållande där jag aldrig tyckte om henne, var bara desperat efter närhet. Jag avslutade de förhållandet för jag insåg att det inte var vad jag sökte.

Nu 2 månader efter hade jag en fest varav en helt underbart söt och gullig tjej kommer, denna tjejen ger mig inga signaler under kvällen, Helt plötsligt kramar hon mig väldigt nära (jag är rätt så berusad) och jag reagerar inte på de precis.

Jag trycker bort henne och efter ca. 30sek kramar hon mig och kysser mig på halsen. Såklart jag blir glad? Men jag blir mest förvånad. Jag kysser henne och vi strular en stund, efter en stund trycker hon ner mig i soffan och börjar grinda. Jag bara wow, vilken fart i denna bruden liksom. Men iallafall, Jag följer henne till bussen efteråt och hon ger mig sitt nummer.

Nästa dag skriver vi och vi träffas igen, vi strular, pratar, kollar film, myser.

Dagen efter söndagen börjar hon "Var ligger vi?", "Gillar du mig?", "Jag har sårat killar förut." osv. Det vill säga, hon har ingen aning vad känslor betyder. Jag svarar med "tänk inte på det, vi har träffats 2 gånger!", "du bör inte tvivla efter 2 gånger, då har du inget intresse i mig".

Jag vill påpeka att hon ständigt kommenterar att jag är "härlig, söt, gullig, charmig" så de är inte jag tydligen.

Mitt problem kommer nu:
Jag kan inte sluta skriva även då jag inte orkar ett drygt påtvingat förhållande till, jag vet att hon inte är min typ med dessa känsloproblem osv.

Hon är kort sagt omogen, vad ska jag göra? Har jag något problem själv? Är jag omogen för att jag inte bara släpper henne direkt? Är jag desperat, bara?

har liknande händelse uppstått för er?

101 personer har röstat
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..