Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kvinnoproblem

Postat av GalenIRL den 3 Februari 2014, 21:40
17 kommentarer · 877 träffar
God afton!

Har träffat en brud som jag gillar en hel del. Vi har träffats nu i några månader som vänner men vi har båda vetat (trodde jag) vad det hela handlade om. Vi hade det trevligt osv lite filmkvällar, övernattningar med hångel osv. inge ligga tyvärr. Nu verkar grunden alltså lagt för ett legit förhållande.

MEN... idag hörde jag inte ett ljud från telefon, körde "the waiting game". Skulle sova hos henne inatt men hade inte hört något förns typ klockan 15 där hon enbart skrev "Kan vi ses o snacka lite ikväll?" Insåg redan då att det var trubbel i paradiset om man säger så. Åkte dit och hon säger i princip "Jag mår inte så bra och vet inte om jag vill ha ett förhållande just nu" Jag frågade givetvis eftersom jag är förtjust i tösabiten om det aldrig kommer bli nått mellan oss mer än vänskap osv då säger hon "Nej jag vet inte, tycker ju om dig jättemycket men just nu måste jag fundera över det blabla"

Nu mina kära 30slakare in arms, vad ska jag göra åt denna sörja?
Funderar på att bara ignorera henne totalt tills hon ev. skriver till mig igen. Låter det som en bra idé eller har ni några andra förslag? Observera att daska 30slaken i pannan inte är ett alternativ.

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar