Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan jag fånga bruden eller ej?

Postat av Morinio den 1 Februari 2014, 21:35
39 kommentarer · 1 593 träffar
Hej alla kära fragbite vänner!

Tänkte dela med mig om en liten story här som hände ifrån gårdagen. Det hela handlar om en brud jag gillar jävulskt mycket hon är 15 jag är 17 men jag vet inte om jag kan fånga henne eller ej...

Iallafall vi skriver sms och allt, hon förklarar även att hon gillar mig och allt hon är att vi ska avvakta med förhållande, men igår hände det värsta på en fest som sagt (vi var på samma) Allt rullade på som det skulle allt var asnice vi strulade lite och allt var underbart. Mina polare ville ha ut mig för lite rök så jag hängde med ut och rökte lite. När jag väl kom in i lägenheten igen så ser jag bruden jag håller på med som står och hånglar med en annan kille. Jag vart fett lack och började gå loss på killen men han var stor som ett as nog typ 19 år går på gym o allt, ingen man jävlas med helt enkelt.

Efter ett jävla tjafs så bestämde jag mig att konfrontera bruden istället men då gick 19åringen loss på mig och vevade som fan, mina kompisar gick in och backade mig men allt bröts relativt snabbt med tanke på att alla försökte stoppa det. Jag drog hem helt förstörd för jag insåg att bruden i mitt liv var förlorad men jag slängde iväg ett sms till tjejen och frågade hur hon kunde göra som hon gjort men då sade hon att allt var ett misstag och att det aldrig ska hända igen.

Så min fråga till er fragbite ska jag fånga henne eller ska jag bara släppa henne? :/

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..