Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
4

Rimma på snusnamn!

Postat av logga fram den 30 Januari 2014, 23:36
102 kommentarer · 14 187 träffar
Har ni några fina snus rim?

Tx, När plånkan svider, blire kaliber!

————————————————————————————————————-

Rim från kommentererna:
"Acho, oj jag nös. Näe, nu är det dags för ettan lös." -Dosk

"League of Legends, Dota eller HoN? Tror jag skippar allt och tar en general portion." -Dosk

"Om du vill att snoppen svider, tryck ner en Kaliber!" -Fjuniz

"Klockan är sju, tuppen gal. Nu är det dags för en general." -Dosk

"Åfan, vore gott med en kaliber, men helvete har slut på cider." -melonansiktet

"Ska du ha en smocka? Ne fan, tar hellre en mocca." -melonansiktet

"Ey mannen du svor, testa en portion grov" -Dosk

"Fan vad kasst jag tar en catch" -Spixer

"Såg en elefant, fifa är ett dåligt spel. Ge mig en Göteborgs Rapé." -GBG-Glenn

"Nu är det kalas så jag präglar upp en prilla, jag tar mig ett par glas och nu börjar jag må illa. snusen den rinner som niagarafallen och spriten den flödar rakt upp i skallen." -mrpanter

"Staten sa att jag fiffla och bad mig att ansluta till facket, jag ska fuck it och öppna en dosa röda lacket." -runa

"Åhh vad jag saknar sommarhettan. En vacker dag på stranden med ettan.
Då blir man lätt sugen på anal, ack man får nöja sig med general.
Det hade inte heller skadat med lite motion, men jag tror jag nöjer mig med kronan portion." -Dosk

"Satt på jobbet och mös, hade knådat mig en grov lös.
Snorungar sitter på fragbite och diskuterar snus, kanske för att dom aldrig får någon mus.
melonansikte ser ut som en jävla gris, kanske för att han tryckt upp för många jägar-pris. Som en "Oldschool" snusare utifrån mina egna mått, tar jag en snus och lever gott." -KAEKARN
Uppdatering skriven 31 Januari 2014, 14:36
"Satan vad det gör ont i min anal, dags för en kaliber vit special" -varmkorv_jocke

"Fan, vaknade upp och insåg att de va slut på tjacket, stack till butiken och köpte mig en röda lacket." -krawn

"Dosk du tror du är rimmar kungen, sitter bakom skärmen med en prilla i munnen. Du snusar säkert kronan vit, vilket enligt mig är ren skit. Nu är det jag som är här och bestämmer, snusar gör jag gärna tillsammans med mina vänner. ETTAN LÖS? nej tack jag kör. vill inte bli yr så att jag spyr full bilen, så snälla.. Det blir en dosa tre ankare för mig, TACK OCH HEJ! som Bert Ljung skulle ha sagt, leverpastej!" -bluHED

"Granit och general är ju rätt, men jag tar nog en rapé rätt lätt! Vad är det med dig har du inget vett? Rapé smakar ju som gammalt svett." -Jokern HE-HE

"Sliter ut ett par stockar skruf ur kartongen, innan jag försöker mig på att springa ut på lången.
Vanlig portion, white eller lös? Vem fan bryr sig, allihopa har riktigt bra klös." -bergwall

"Skruf, knox, och ettan. Min favorit, den tar hand om lättjan och smakar... inte skit." -arnebajse

"Alla här, tror dom kan rimma
Nu är det dags för mig att glimma
Öppnar min dosa och börjar tjuta
Vem ska jag behöva skjuta
För att få avnjuta
En ettan lös, bakad med en spruta?"-Labil.

"Hellre lite vilsen och bortfallen, än en snus under förhuden på ballen!" -DanteN

"Ska du ha den uppstoppad i din anal? Nej, tar hellre en general." -fisklars

"När budgeten är spräckt, då har man köpt knekt." -Rejmofc

"Olé Olé Gbg Rapé" - Znoppen

102 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 102 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..