Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-6

Flickvän eller gaming :S?

Postat av Cowboy1 den 30 Januari 2014, 20:51
83 kommentarer · 4 269 träffar
Hej, ju det är såhär att jag sitter i en väldigt komplicerad sits och vet knappt vad jag ska göra så därför tänkte jag fråga er, mina kära fragbite:are. Under en period har jag träffat denna underbara tjejen 8/10 (IMO, även IRL kompisars betyg). Hon har det perfekta utseendet och jag kan knappt tro att jag har fått en chans på henne då jag är runt en 3-4/10. Nu kommer vi till problemet, vi har träffats lite till och från i ungefär 2 månaders tid och den senaste månaden har det blivit mer intimt och jag har känslor för denna tjejen och hon har det samma för mig. Problemet är att jag har väldigt dåligt självförtroende och aldrig haft några vänner förutom mina 2 närmaste IRL och resten har jag fått via mitt ''liv'' som är gamer. Men nu fick jag äntligen mod till att fråga henne hur våran relation var om vi var pojkvän/flickvän och hon svarade ''Ja, det tycker jag att vi är :D'' Problemet är nu att hon säger att för att det ska fungera så vill hon att jag ska lägga ner med spelandet för hon anser att jag inte har tid för henne etc... Så nu frågar jag er! Ska jag lägga ner mitt spelande som har varit mitt liv de senaste 10 åren och givit mig mer glädje än något annat, för en tjej som jag tror kan vara kvinnan i mitt liv? Jag är helt förtvivlad och vet inte vad jag ska ta mig till.... Jag kommer aldrig ha en chans på en sån här perfekt tjej igen.. HJÄLP MIG SNÄLLA!

( http://gyazo.com/0f0ac3cebcec008103e9808804c5482c Bildbevis)
Föregående tråd
Nästa tråd

83 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 83 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..