Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tränings schema för den nya i gymmet

Postat av sTunN den 27 Januari 2014, 20:10
7 kommentarer · 520 träffar
FULL STORY!
hej alla 30 slakare, jag har precis börjat att träna på gym, jag började helt enkelt för att jag inte vill de ut som en wow nörd nu när jag är 16 och vill vara mer social också, det som räknas är insidan jag vet men att ha en fin kropp är ett plus. i alla fall jag har lite fett här och där på kroppen att jobba med så jag börjar en vanlig dag med att jogga 10 min på löpbandet, men jag vet inte alls hur jag ska ha schemat, så jag hoppades på att ni på Fragbite skulle kunna hjälpa mig med ett schema om vilka kroppsdelar jag ska köra på vilka dagar. för att ni ska få en bild i huvudet över hur jag ser ut så är jag 195 lång och väger 100 kilo, men fettet jag väl har är lite halvt diskret, har lite kagge som jag utan problem kan jogga bort och så, stor del av vikten är ju muskler sen fotboll och boxning som jag kört i 5 - 6 år var sport, men ah så om det finns nån snäll snubbe här på Fragbite som kan fixa ett schema till mig jag kör dagarna måndag, tisdag, torsdag, och lördag.

LONG STORY SHORT!
jag har börjat gymma, har lite fett på kroppen jag enkelt skulle kunna jogga bort, tränar dagarna måndag tisdag torsdag och lördag, skulle va snällt om någon fixa ihop ett schema till mig.

ha D gött. sTuNn.

Hur ofta gymmar du?

44 personer har röstat

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..