Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej som man aldrig kan få

Postat av Lampfan1337 den 26 Januari 2014, 21:49
28 kommentarer · 2 239 träffar
tja fragbite!

det är så att det finns en tjej i min skola som är ett år äldre, jag går i 8an hon i 9an.
det känns som att jag är kär i henne fast vi aldrig pratat, kärlek vid första ögonkastet tror jag det kallas. Jag har aldrig vågat gått fram och prata med henne på grund av att jag har väldigt dåligt självförtroende på grund av min acne och att jag är sjukt missnöjd med mitt utseende.

har aldrig haft en flickvän tidigare så har ingen erfarenhet om tjejer över huvudtaget.
sitter hela tiden inne och lökar framför datorn, spelar med kompisar och tänker på henne. Det känns alltid så tomt på grund av att jag blir alltid intresserad av tjejer som inte är ett dugg intresserade av mig.

Har försökt att hålla mig sysselsatt, spela med mina kompisar eller syssla med någon hobby men när jag gör det så dyker hon upp i huvudet på mig och jag orkar inte fortsätta. Det har blivit svårt att koncentrera sig på skolarbetet också

Så jag behöver hjälp och tips på hur jag ska försöka glömma henne så fort som möjligt för att det här är förjävligt, hur jobbigt som helst

bara seriösa svar tack.

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..