1
Gymnasiemisstag!
Postat av YallaP den 15 Januari 2014, 04:35
17 kommentarer · 1 017 träffar
Började ekonomi på Polhemskolan, klassen var störtskön & jag gled igenom halva året med bra betyg. Allt var riktigt bra tills jag helt plötsligten dag, bestämde mig för att börja i en ny klass, ny skola & med naturvetenskap som inriktning. Varför vet jag inte, de bara kom upp i tanken något jag ångrar nu.
Vi har ju nästan börjat skolan igen efter lovet & jag har verkligen inte någon lust att gå till min nya klass/skola. Klassen är tråkig & inte alls lika sociala av sig. Inriktningen naturvetenskap är ju också mer krävande, vilket jag inte alls gillar. Allt känns så jävla konstigt just nu. Har varit borta måndagen & tisdagen & verkligen ingen lust att gå dit denna veckan. Morsan kommer lacka.
What to do? Har för många tankar just nu..
Vi har ju nästan börjat skolan igen efter lovet & jag har verkligen inte någon lust att gå till min nya klass/skola. Klassen är tråkig & inte alls lika sociala av sig. Inriktningen naturvetenskap är ju också mer krävande, vilket jag inte alls gillar. Allt känns så jävla konstigt just nu. Har varit borta måndagen & tisdagen & verkligen ingen lust att gå dit denna veckan. Morsan kommer lacka.
What to do? Har för många tankar just nu..