Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Tjej

Postat av Jultomte97 den 12 Januari 2014, 13:20
38 kommentarer · 2 032 träffar
Så här ligger det till jag har nu ett tag snackat med tjej på sms m.m, de är så att vi aldrig har träffas. Vi skriver sjukt mycket till varandra under dagarna och nätterna, jag gillar henne och hon gillar mig och enligt hennes kompisar är vi på "g". En av hennes kompisar skrev till mig och sa att jag skulle satsa på henne m.m.

Men nu känner jag att det är dax att fråga ut henne och träffas, men då kommer problemen jag tänkte fråga er på Fragbite.
När jag träffat tjejer innan så är det alltid pinsam tystnad och det är jag medveten om, men skulle gärna vilja ha lite tips om vad man kan prata om och samt nåt att säga för att bryta en pinsam tystnad. Kom gärna med många tips på vad man kan prata om.

Även tips på vad man kan göra på första "dejten", saker som kräver lite mindre prat :).

Tack på förhand alla vänliga människor ;)
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..